Wednesday, February 20, 2013

i miss him



  Saya rindukan si teruna nie.rindu sangat-sangat.Saya sayangkan dia.Lepas hantar si teruna ini ke pusasda,saya tidak berjumpa lagi si dia.Sudah masuk dua bulan, tidak berjumpa.Lambat betullah nak bulan enam nie,saya dh xsabar nk tunggu bulan enam nie.Saya thu saya nie bknlah yang terbaik untuk dia,tapi saya tetap sayangkan kamu walaupun ape yang terjadi.Terima kasih kerana sudi memberi saya handphone,saya hargai sangat-sangat.Saya nangis bila teringatkan kamu.Bila teringatkan kamu,sebak rasa hati nie,xpelah biarlah orang lain tidak tahu yang saya sentiasa rindukan kamu selalu.Pink panter kamu beri sampai sekarang saya simpan lagi...huhuhu...Terima ksih di hari pernukahan saya,kamu jado fotografi saya.Saya suka dengan gambar yang kamu ambil,cantik sangat-sangat.Saya harap kamu di pusasda itu baik-baik sahaja.Saya harap kamu di sana jaga diri elok-elok dan kesihatan kamu.Saya harap kamu dapat cekalkan hati kamu dengan apa jua cabaran di sana.Segala rintangan dan cubaan di sana saya harap kamu dapat tempuh dengan penuh kesabaran yang tinggi.Apa yang saya hendak kamu tahu,bahawa saya sayangkan kamu sentiasa.Saya doakan semoga berjaya dalam kerjaya .I LOVE U SO MUCH!!!!,BROTHER..: )




  

No comments:

Post a Comment

my sweetheart...my love...

INILAH CINTA HATI PERTAMA AKU DENGAN SUAMI. COMEL BUKAN? NAMA DIA NURUSSOFIYYA . PENGALAMAN MASA BELU HADIR SI COMEL INI , KERAP MUNT...